Es


Es

بِوَز

Anladım bu son durak

فهمیدم که این آخرین ایستگاهه

Beni anılarla yalnız bırak
منو با خاطره ها تنها بذار

Tutmam gereken bir matemin var
یه ماتمی دارم که باید بگیرم

Hislerin var unutmam gereken
یه احساسی دارم که باید فراموش کنم

Yanar yanar durur
مدام داره میسوزه

Kalbim kan ağlar ağlar durur
قلبم مدام داره خون گریه میکنه

Senin bende kalan günahın var
تو یه گناهی داری که پیش من مونده

Sözlerin var unutup gittiğin
حرفایی مونده که فراموش کردی و رفتی

Es nereye istersen
بِوَز، به هرجایی که میخوای

Nerde çok sevdiysen
به هرجایی که خیلی دوستش داشتی

uğra bir geçersen
اگه از اینجا رد شدی یه سر بزن

Maziyi savura savura es
گذشته رو دگرگون کن و بِوَز

Deli rüzgarlarla kalbimi bir arada
قلبمو همراه با این بادهای دیوانه وار

Tutamam yaşayamam
نمی تونم حفظ کنم، نمی تونم زندگی کنم

Son nefesim ol içime es
آخرین نفسم شو و درونم بِوَز

Ne zaman istersen
هروقت که خواستی

aynı yerdeyim ben
من همونجاییم که بودم

Es kaza sevmişsen
بِوَز، اگه تصادفا عاشقم شدی

kalbimi kavura kavura es
قلبمو واژگون کن و بِوَز

Deli rüzgarlarla kalbimi bir arada
قلبمو همراه با این بادهای دیوانه وار

Tutamam yaşayamam
نمی تونم حفظ کنم، نمی تونم زندگی کنم

Son nefesim ol içime es
آخرین نفسم شو و درونم بِوَز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.